Maaottelupisteistä taisteltiin neljässä eri historic-luokassa, joista löytyi molempien maiden edustajia. Luokkia olisi voinut olla yksi enemmänkin. F/A-luokan ainoa ruotsalaisedustaja, Bertil Carlson ei päässyt aika-ajoon eikä lähtöihin mukaan Shelby GT 350:sen tekniikkaongelmien vuoksi ja niin näin luokka menetti maaottelustatuksensa. Harmi sillä tuossa luokassa olisi ollut vahvat mahdollisuudet kartuttaa Suomen pistesaldoa.
Formula V -luokat päätettiin yhdistää, jotta ne saivat maaotteluarvon. Näin uudempi 2-kaasari Veemax kilpaili vanhempien 1-kaasari Formula V -monopostojen kanssa maaottelupisteistä. Suurimmat piste-erot maiden välillä tulivat Formuloissa sekä Historic E-G1/E-luokassa Ruotsin hyväksi.
Palkitut maaottelijat
Historic G/D, enint. 1300 cc
1. Ari Oksala FIN, Escort 1300 GT, 14 p
2. Mikael Mohlin SWE, Escort 1300 GT, 12 p
Historic F/C, enint. 1800 cc
1. Tommy Brorsson SWE, Cortina Lotus, 14 p
2. Petri Marttila FIN, Cortina Lotus, 12 p
Kokenut ratakettu Tommy Brorsson voitti Lotus Cortinoiden välisen väännön. Petri Marttila oli suomalaisista paras ja pääsi näin kartuttamaan maamme pistemäärää.
Historic E-G1/E, enint. 1000 cc
1. Anders Jensen SWE, Saab 96 Sport, 20 p
2. Pertti Kurki-Suonio FIN, Saab 96 Monte Carlo, 17 p
3. Ulf Svensson SWE, Saab 96, 14 p
Historic Formula V, 1- ja 2-kaasari
1. Hans Hillebrink SWE, Veemax IV, 14 p
2. Simo Kohonen FIN, Veemax II, 6 p
(*3. Peter Hasselgren FIN, RPB, 6 p)